fbpx

Registreren bij Merahki

Klik hier om je bij Merahki als klant te registreren. Je voornaam dient voluit geschreven te worden. Het is niet mogelijk om enkel je voorletters te gebruiken. Merahki voldoet aan alle geldende privacyregelingen en je gegevens zullen niet aan derden worden verstrekt. Klik vervolgens op de button ‘volgende’ en je gegevens worden gecontroleerd. Wanneer alle gegevens in orde zijn, word je doorgeleid naar je persoonlijke “Mijn TSNUKBOX®” account. Indien je niet wordt doorgeleid naar je account, controleer dan de velden die aangegeven zijn met een rode pijl.

Aanmelden voor nieuwsbrief

Klik hier om je aan te melden voor de nieuwsbrief. Vul je voornaam, achternaam en je e-mailadres in. Nadat je op ‘verzenden’ hebt gedrukt, ontvang je een bevestiging per e-mail met daarin een link waarmee je je aanmelding voltooit. Ben je al klant van Merhaki? Dan kun je je ook aanmelden in je account via “mijn nieuwsbrief”. Als je na je bevestigde aanmelding de nieuwsbrief niet ontvangt, kan het zijn dat deze wordt tegengehouden door je spamfilter. Voeg het e-mailadres info@tsnukbox.nl toe aan je adressenboek om de nieuwsbrief alsnog te ontvangen. Ontvang je de nieuwsbrief hierna nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!

Inloggen mislukt

Kun je niet inloggen? Controleer of je je e-mailadres of wachtwoord juist hebt ingevoerd. Krijg je de melding ‘Inloggen mislukt’ dan betekent dit vaak dat je nog geen account hebt. Als je aangemeld bent voor de Nieuwsbrief, houdt dit niet automatisch in dat je ook een “Mijn TSNUKBOX®” account hebt. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’ en vul je e-mailadres in. Je ontvangt dan een e-mail met een nieuw wachtwoord.

Rekeningoverzicht

Je vindt je rekeningoverzicht onder mijn bestellingen. Hier vind je een overzicht van al je bestellingen bij Merahki. Let op! De betaalstatus van je bestellingen die je ziet in ‘Mijn TSNUKBOX’ kan enigszins vertraagd zijn ten opzichte van de werkelijkheid.

Emailadres wijzigen

Ga voor het wijzigen van je emailadres naar mijn accountgegevens. Hier kun je jouw e-mailadres snel en gemakkelijk aanpassen.

Wachtwoord wijzigen

In het geval dat je je wachtwoord bent vergeten, kun je deze eenvoudig bij het inloggen resetten. Klik hiervoor op de link ‘Wachtwoord vergeten?’ en geef het e-mailadres in waarmee je staat geregistreerd. Je ontvangt vervolgens een e-mail waarmee je je wachtwoord kunt resetten. Let op! Het kan enkele minuten duren voordat je de mail ontvangt. Het is ook mogelijk dat deze terecht komt in je SPAM-map. 

Wijzigen in je account

Als je je wachtwoord niet bent vergeten, maar wel wilt wijzigen, kan dit direct in je account. Ga hiervoor naar ‘Mijn gegevens’ en klik op de knop ‘Wijzigen’.

Adres wijzigen

In je account kun te allen tijde adressen toevoegen of wijzigen. Je kunt hierbij ook kiezen voor een verschillende adressen als factuuradres en afleveradres. Als je maar één adres invoert, wordt dit automatisch ingesteld als zowel factuuradres als afleveradres. Tijdens het plaatsen van je bestelling heb je ook altijd de optie om je adres te wijzigen. Hierdoor heb je de vrijheid om bijvoorbeeld de ene keer je bestelling te laten bezorgen bij je thuis en de volgende keer op het kantoor. Controleer je adresgegevens hier altijd zorgvuldig, zodat je bestelling op het juiste adres geleverd wordt. Let op! Na het definitief plaatsen van je bestelling kun je het afleveradres niet meer wijzigen. Ook voor onze klantenservice is dit niet mogelijk.

Creditcard gegevens verwijderen

Wanneer je een betaalmethode selecteert of toevoegt, slaat Merhaki deze op om je volgende aankopen te vergemakkelijken. Als je de coördinaten van een creditcard wilt wijzigen of als je deze niet langer bewaard wilt hebben, is dit mogelijk.

Creditcardgegevens niet bewaren

Om een ​​creditcard niet op de Merahki-website te bewaren, vink je het vakje “Onthoud deze kaart voor mijn volgende bestellingen” niet aan bij het betalingsproces. Als deze creditcard al is geregistreerd, kun je deze verwijderen. Volg de onderstaande stappen om het vooraf registreren van een betaalmethode te stoppen:

  1. Ga naar de betalings-stap van een bestelling en klik op de opgeslagen creditcard
  2. Klik op de pre-geregistreerde creditcard rechtsboven op het kruisje
  3. Druk linksboven op de pagina op het logo van Merahki. Je komt op de startpagina van tsnukbox.nl en de gegevens van je creditcard worden van onze site verwijderd.

Werk de coördinaten van de gewenste creditcard bij

Je kunt ook een extra creditcard toevoegen en deze aangeven als je nieuwe favoriete betaalmethode. De methode om deze wijziging aan te brengen is om een ​​nieuwe bestelling te plaatsen. Wanneer je de betaalmethode selecteert, kunt je een creditcard toevoegen. Zodra deze nieuwe creditcard is toegevoegd, wordt dit je favoriete betaalmethode, als je het selectievakje “Onthoud deze kaart voor mijn volgende bestellingen” aanvinkt. Vervolgens bewaart Merahki de coördinaten van de eerder gebruikte kaart, voor het geval je deze opnieuw wilt gebruiken.

Je account verwijderen

Wanneer je je account wilt verwijderen, kun je dit aanvragen via het contact formulier, of kun je ons een e-mail sturen via info@tsnukbox.nl. Als je contact met ons opneemt, gebruik dan het e-mailadres waarmee je bent geregistreerd bij Merahki. Dit is belangrijk voor ons om je account te kunnen verwijderen. Houd er rekening mee dat we je account alleen kunnen verwijderen als:

  • Je geen openstaande facturen meer hebt
  • Je geen terugbetalingen meer van ons moet krijgen
  • Er geen tegoed meer op je account staat
  • Je geen bestellingen meer in het verzendproces hebt zitten

Als je account niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden, kunnen we je account niet direct verwijderen. Indien je nog openstaande bestellingen hebt, willen we je vragen deze eerst af te ronden. Voor openstaande terugbetalingen en bestellingen die zich nog in het verzendproces bevinden, vragen we je vriendelijk om geduld te hebben. Heb je minder dan 14 dagen geleden een bestelling geplaatst, dan wordt je account pas verwijderd wanneer de retourtermijn van 14 dagen is verstreken.

Ben je verhuisd naar een ander land?

Dan hoef je geen nieuw account aan te maken. Gebruik gewoon je bestaande inloggegevens om toegang te krijgen tot jouw “Mijn TSNUKBOX” account en voeg een nieuw factuur- en afleveradres toe.

Hoe vraag ik mijn gegevens op?

Als je je bestelgeschiedenis wilt inzien, de adressen wilt bekijken die we voor je bestellingen hebben opgeslagen, of de artikelen op je verlanglijstje wilt bekijken of aanpassen, ga dan naar je accountpagina. Op dit gedeelte van de website kun je ook de informatie controleren en aanpassen, die we hebben opgeslagen over jouw abonnementen op nieuwsbrieven of e-mails beheren. 

Zijn mijn gegevens bij Merahki beveiligd?

Zoals vastgelegd in onze privacyverklaring zijn je inloggegevens op onze website beveiligd en zal Merahki ze nooit voor enig doel gebruiken.