fbpx

Uitleg bestelproces

Via onze Webshop kun je de door jouw gewenste opdrachten kiezen per kunstthema. Je kunt aangeven voor welke leeftijdsgroepen (4 t/m 6 jaar, 7 t/m 9 jaar en 10 t/m 99 jaar) je wilt bestellenen en of je graag materialen erbij wilt. Let op: Onze opdrachten zijn enkel Digitaal verkrijgbaar. Nadat je jouw opdrachten gekozen hebt, ga je eventueel door naar de keuze van de materialen. Dit kun je aanvinken bij de selectie van de opdrachten. Heb je dit niet aangevinkt ga je direct door naar jouw winkelwagentje. Heb je dit wel aangevinkt kun je de door jouw benodigde materialen selecteren en ook in het winkelwagentje zetten door op bestellen te drukken. Voor elke nieuwe TSNUKBOX® is er een duidelijk materialen overzicht van wat je allemaal nodig hebt voor de gekozen opdrachten.  Als alles compleet is, ga je naar het winkelwagentje om de bestelling af te ronden. Heb je nog geen “mijn TSNUKBOX” account, dan zul je je eerst moeten registreren. Heb je wel een account, log dan eerst in. Ben je ingelogd en klopt alles, dan kun je gaan uitchecken door op “naar de kassa” te klikken. Je betaalt via jouw gewenste betaalmethode en klaar! Kort na je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail met je bestelnummer (Let op: dit kan in je spam terecht komen). Je krijgt van ons een e-mail als jouw zending ons magazijn verlaat. In deze e-mail ontvang je een tracking code, zodat je je pakket onderweg kunt volgen. Daarnaast vind je in de email de download links naar de door jou bestelde opdrachten. Je kunt ook altijd in je “mijn TSNUKBOX” omgeving de status van je bestelling controleren. Hier vind je ook de download links naar jouw opdrachten.

Hoe vind ik de materialen voor de TSNUKBOX®?

Om het jou als klant zo gemakkelijk mogelijk te maken, krijg je op basis van jouw abonnement een voorstel voor de te bestellen materialen te zien. Omdat we nog niet voorstellen kunnen doen bij 2 kinderen in dezelfde leeftijdsgroep, krijg je altijd een voorstel voor 1 kind per leeftijdsgroep. Heb je twee leeftijdsgroepen in je abonnement, krijg je een voorstel voor 2 kinderen. Heb je dus meerdere kinderen zul je vooralsnog zelf naar de voorgestelde materialenlijst moeten kijken. Wij schrijven begeleidende teksten bij de materialen, zodat duidelijk wordt waarvan je iets bij zou moeten bestellen per extra kind. Dit zijn er meestal niet veel, aangezien je de meeste materialen kunt delen met meerdere kinderen. Verhoog en verlaag de materialen, zoals jij zelf wilt.

In de nabije toekomst willen we het volledig gaan automatiseren, zodat we op basis van jouw accountgegevens we meteen een kloppend voorstel kunnen doen. We houden je op de hoogte.

Geen bevestiging ontvangen

Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging in je mailbox krijgt. Het kan ook zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je om je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen.

Hoe krijg ik een kopie van mijn factuur?

Je kunt een kopie van je factuur voor je laatste bestellingen downloaden in jouw “mijn TSNUKBOX” account. De factuur is welliswaar pas beschikbaar nadat de verzending is verstuurd. Dus dat kan even duren.

Wat is de levertijd?

Onze verzendingen zijn niet gratis en hangen af van het land van bestemming. We hanteren slechts een beperkte voorraad aan vakmaterialen om onze TSNUKBOX® samen te stellen voor jou. Hebben we alles op voorraad dan versturen we de dag na het ontvangen van de bestelling. Hebben we iets niet op voorraad gaan we een order plaatsen bij onze leveranciers. Dit kan tot 5 dagen duren voordat het bij ons binnen is. Eenmaal binnen, maken we jouw bestelling meteen klaar en sturen we het pakketje op via onze logistieke partner. Je ontvangt dan ook van ons een Track & Trace code in een email. In de email krijg je ook de download link naar de door jou bestelde opdrachten.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je jouw bestelling annuleren. Geen probleem, dat kan.

  • Ga naar ‘mijn bestellingen’.
  • Klik op ‘mijn bestelling annuleren’.
  • Klik op ‘Bestelling annuleren’ om de gehele bestelling te annuleren of op ‘Artikel annuleren’ om afzonderlijke artikelen te verwijderen. Volg daarna de aanwijzingen die op je scherm komen.
  • Als je je bestelling betaald hebt per bankoverschrijving, dan kun je de terugbetaling binnen 5 werkdagen op je rekening verwachten.

Gelieve met het onderstaande rekening te houden:

  • De opties ‘Artikel annuleren’ of ‘Bestelling annuleren’ zijn enkel voor een beperkte tijd actief. Zodra je bestelling verpakt is kan deze niet meer geannuleerd worden.
  • Je kunt een annulering niet ongedaan maken. Je kan vanzelfsprekend wel een nieuwe bestelling bij ons plaatsen.
  • Bestellingen waarbij een kortingscode gebruikt werd, kunnen enkel geheel geannuleerd worden.
  • Het adres kan, nadat de bestelling geplaatst is, niet meer gewijzigd worden. Je kunt wel de bestelling annuleren, respectievelijk retourneren en bij een volgende bestelling een nieuw adres opgeven.

Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld

Onze excuses als we je een artikel hebben toegestuurd dat je niet hebt besteld. Neem aub contact met ons op via ons contactformulier, via email (info@tsnukbox.nl) of bel ons op ons telefoonnummer (+31 6 38 94 11 58). We zullen dan samen bekijken hoe we dit kunnen oplossen.

Onze excuses voor het ongemak.